asal time aku on9 fb,org yg nak sgt aku chat bru off9!!geramm gler???!!
=first2 aku on9 jew...
- ,aku tgok si S.A. dia post yg psal MY BAD SHOOTER !!pehh ??!!geramnye...
,aku wait M.B.S. on9 jew..tak muncul2...
=second aku seee aku pnye home..- ,aku dpat see org kedua yg nak sgt aku chat ...A.E. pon bru abes on9.
dri pgy kodd aku wait die..
ish?? why this worse thing could be happen??really make me angry n bad mood !!
No comments:
Post a Comment